Битва мобильных операторов > Услуги операторов > Услуги МТС > Звіт про отримання смс

Звіт про отримання смс

Напевне, кожен хоч раз у житті думав над тим, чи дійшло повідомлення потрібного абонента, чи загубилося по дорозі. На жаль, навантаження на мережу буває так велика, що навіть найважливіші повідомлення доходять із запізненням.

Далеко не всім абонентам МТС відомо, що існує послуга, що дозволяє отримати інформацію про те, було доставлено повідомлення чи ні. Причому надається сервіс всім абонентам, незалежно від форми обслуговування.

Єдиний момент: вона вимагатиме від вас зміни декількох налаштувань в телефоні. Крім того, послуга платна, і вартість сервісу буде знаходитися в прямій залежності від того, на якій формі обслуговування ви знаходитесь.

Послуга надається в базовому наборі і може бути налаштована при першому ж використанні стартового пакета. В інтернет-пакеті є ризик не знайти її, так як вона йде разом з послугою SMS в одному наборі. Якщо пакет не передбачає послугу коротких текстових повідомлень, то і сервіс може бути не передбачений. Найкраще перед покупкою проконсультуватися з продавцем.

При підключенні послуги текст повідомлення може містити наступне: «повідомлення доставлено успішно» або «відправка повідомлення не вдалася».

Як підключити послугу сповіщення про доставку SMS?

Для цього вам відкоригувати роботу декількох налаштувань в телефоні. Перейдіть у розділ «СМС-повідомлення» а потім з нього в меню «Налаштування повідомлень» і включити «Звіт про доставку СМС».

Деякі моделі телефонів можуть відрізнятися по функціоналу, тобто — ця функція може бути розташована в іншому розділі, наприклад в налаштуваннях самого телефону, тому заздалегідь ознайомтесь з інструкцією на пристрій.

Управління сервісом можливо виключно через меню телефону, і при необхідності послугу легко включити або виключити.

Вартість користування послугою «Звіту про доставку SMS» на МТС

Контрактні абоненти можуть скористатися послугою всього за 50кон. Якщо обслуговування відбувається за передоплатою, ціна за один звіт складе 60 коп. при цьому кошти будуть зняті з рахунку не миттєво, а протягом кількох годин.

Якщо ви хочете отримати більше інформації про дію сервісу, замовити його або поцікавитися можливістю підключення інших послуг, зробити все це можна за телефоном 111 — єдиним номером для всіх абонентів МТС. Крім того, існує т спосіб прямого зв’язку з оператором — проте він платний (вартість всього дзвінка становить 50 коп). для цього наберіть комбінацію 555 і клавішу виклику.

Читайте цю інформацію ще тут.

загрузка...

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>